Gwarancja

 

  1. ROLET Piotr Raciński zwany dalej Gwarantem, gwarantuje dobrą jakość oraz sprawne działanie nowego produktu zgodnie ze standardami przewidzianymi dla danego rodzaju produktów.
  2. W dniu dostarczenia produktu za pośrednictwem firmy Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jakość, wymiary oraz kompletność dostarczonego produktu zgodnie z zamówieniem.
  3. Gwarancja udzielona zostaje na okres 2 lat. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane po przedstawieniu przez Kupującego paragonu lub faktury potwierdzającej zakup produktu.
  4. Gwarancja obejmuje powstałe z winy Gwaranta wady fabryczne produktów. Za wady fabryczne uważa się zastosowanie wadliwych materiałów, błędy produkcyjne oraz błędy konstrukcyjne.
  5. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności w przypadku:
    • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad;
    • uszkodzeń wynikających z montażu, zmian lub napraw produktu dokonanych przez osoby inne niż uprawnione przez Gwaranta;
    • zmian konstrukcyjnych oraz napraw przeprowadzonych przez osoby nieupoważnione
    • uszkodzeń powstałych w związku z użyciem części zamiennych lub akcesoriów innych niż wyprodukowane lub stosowane przez Gwaranta;
    • uszkodzeń powstałych w następstwie niezgodnej z przeznaczeniem eksploatacji produktu;
    • uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (powódź, pożar, itp);
    • konserwacji i czyszczenia produktów, a także wymiany bezpieczników i baterii;
    • odbarwień powierzchni lakieru;
    • naturalnych niewielkich odkształceń płaszczyzny taśmy aluminiowej, lameli drewnianych i powierzchni tkanin;
  6. Warunkiem przyjęcia reklamacji produktu i wykonania naprawy gwarancyjnej jest weryfikacja i potwierdzenie istnienia wady fabrycznej produktu przez Gwaranta.
  7. Realizacja zgłoszenia reklamacyjnego może nastąpić przez:
    • naprawę reklamowanego produktu;
    • wymianę reklamowanego produktu;
    • zwrot kwoty pieniężnej, stanowiącej równowartość kwoty, jaką zapłacił Kupujący nabywając reklamowany produkt.